V každém dialogu, pokud je to opravdu skutečný dialog, tedy hovor mezi dvěma stranami, dochází k průběžné výměně informací. Pomocí této výměny se dovídají obě strany vzájemně nové poznatky, případně si doplňují ty stávající. Pochopit, jak bude reagovat druhá strana, vám napomůže právě naše výukové video, které máte možnost formou kurzu absolvovat. Naučit se vnímat a správně reagovat v situacích, se kterými se denně setkáváme, je jistě zajímavé. Naše forma výuky je tvořena profesionály a příjemným způsobem vás provede světem komunikace.

Jak pracovat s kritikou v dialogu?

Chcete-li na sobě zapracovat, a jednodušeji vycházet s blízkými nebo kolegy? I přes jejich kritiku vnímat jejich výtky konstruktivně a efektivně na ně reagovat? Můžete v tom velmi napomoci právě náš kurz, který jsme pro vás připravili. Důležitým faktorem našich modelových příkladů je právě zpětná vazba, která je v aktivní komunikaci velmi důležitým prvkem. Jak právě tyto aspekty v komunikaci šikovně využívat pochopíte při sledování běžných životních modelových situací v naší výuce. Po absolvování kurzu získáte závěrečný certifikát, který můžete použít ve vaší profesi nebo osobním životě jako první krok k dalšímu osobnímu rozvoji.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup