Vozidla, která jsou nám prodávána, musí být v dokonalém technickém stavu. Musí fungovat tak, aby obstála ve všem, co je předepsáno. Ale to neznamená, že je my majitelé a řidiči považujeme vždy za naprosto dokonalá. Často jsou tu jisté nedostatky, které pociťujeme a které nám třeba nejsou ani trochu příjemné. A zatímco některým jiným řidičům nevadí, nám vadit mohou. Inu, my lidé nejsme stejní, a tak nám nemusí ono univerzální nastavení přijít vhod. A je-li tomu tak, musíme se s tím smířit nebo se pokusit o změnu, pokud je to možné.

obrázek motoru

A tak je tu třeba záležitost scr ad blue. Jde o systém, který může u svých různých komponentů vyžadovat údržbu nebo opravy, plus je tu navíc potřeba pravidelně doplňovat AdBlue, a to pochopitelně něco stojí. A nikdo z nás nevynakládá peníze rád. A proč bychom tedy neušetřili na těchto problémech a na nákladech na servis, je-li to možné, že? Zejména když to někdy může znamenat ještě pozitivní změnu spočívající ve zlepšení výkonu motoru po vypnutí tohoto systému omezujícího některé aspekty činnosti motoru s cílem dosáhnout snížení emisí.

obrázek motoru

Kolika lidem už znepříjemnilo život, když AdBlue v chladných podmínkách zamrznul! Kolikrát došlo ke krystalizaci při styku se vzduchem nebo dlouhodobém skladování! Kolikrát pak kvůli tomu došlo k ucpání čerpadla, vstřikovače a potrubí! Kolikrát došlo k selhání čidel nebo senzorů! A jak jenom může někoho obtěžovat ono věčné sledování toho, zda není třeba AdBlue doplňovat! A tomu všemu lze snadno předejít, když dojde k profesionálnímu vypnutí Adblue(SCR), DPF, EGR.

Je možné zajistit si deaktivaci SCR systémů a DPF filtrů a tím si zajistit jízdu bez starostí a s plným výkonem. A to u nákladních vozů, zemědělského manipulátoru či traktorů, u kterých emulátory AdBlue simulují správnou funkci a brání omezení výkonu motoru. A každá změna k lepšímu přijde vhod.



Vozidla, která jsou nám prodávána, musí být v dokonalém technickém stavu. Musí fungovat tak, aby obstála ve všem, co je předepsáno. Ale to neznamená, že je my majitelé a řidiči považujeme vždy za naprosto dokonalá. Často jsou tu jisté nedostatky, které pociťujeme a které nám třeba nejsou ani trochu příjemné. A zatímco některým jiným řidičům nevadí, nám vadit mohou. Inu, my lidé nejsme stejní, a tak nám nemusí ono univerzální nastavení přijít vhod. A je-li tomu tak, musíme se s tím smířit nebo se pokusit o změnu, pokud je to možné.

obrázek motoru

A tak je tu třeba záležitost scr ad blue. Jde o systém, který může u svých různých komponentů vyžadovat údržbu nebo opravy, plus je tu navíc potřeba pravidelně doplňovat AdBlue, a to pochopitelně něco stojí. A nikdo z nás nevynakládá peníze rád. A proč bychom tedy neušetřili na těchto problémech a na nákladech na servis, je-li to možné, že? Zejména když to někdy může znamenat ještě pozitivní změnu spočívající ve zlepšení výkonu motoru po vypnutí tohoto systému omezujícího některé aspekty činnosti motoru s cílem dosáhnout snížení emisí.

obrázek motoru

Kolika lidem už znepříjemnilo život, když AdBlue v chladných podmínkách zamrznul! Kolikrát došlo ke krystalizaci při styku se vzduchem nebo dlouhodobém skladování! Kolikrát pak kvůli tomu došlo k ucpání čerpadla, vstřikovače a potrubí! Kolikrát došlo k selhání čidel nebo senzorů! A jak jenom může někoho obtěžovat ono věčné sledování toho, zda není třeba AdBlue doplňovat! A tomu všemu lze snadno předejít, když dojde k profesionálnímu vypnutí Adblue(SCR), DPF, EGR.

Je možné zajistit si deaktivaci SCR systémů a DPF filtrů a tím si zajistit jízdu bez starostí a s plným výkonem. A to u nákladních vozů, zemědělského manipulátoru či traktorů, u kterých emulátory AdBlue simulují správnou funkci a brání omezení výkonu motoru. A každá změna k lepšímu přijde vhod.