To, že se musí podnikatelé propagovat, není žádné tajemství. Musí mít samozřejmě takové nabídky, za které jim jsou zákazníci ochotni platit, ale nikdo jim samozřejmě za nic nezaplatí, pokud o nějaké nabídce neví a tedy ji ani nevyužije. A proto podnikatelé v mnoha případech využívají nejrůznější reklamy. A stejně, jako jsou různé ony reklamy, je různá i jejich úspěšnost a efektivita. Takže by se měl každý podnikatel, který potřebuje propagaci, zajímat o to, co jeho podnikání prospěje. Aby neutrácel peníze za něco, co nebude mít požadované výsledky.

Ti, kdo jsou v obraze, pochopitelně vědí, že je nejlepší využívat takové reklamy, jež oslovují ty správné lidi. Je přece jasné, že je efektivnější reklama, která nabízí to, co nabízí, těm, kdo to chtějí, než reklama, která oslovuje lidi, kteří o danou nabídku zaručeně neprojeví zájem. A proto se těší takovému zájmu podnikatelů PPC reklama Microsoft Ads. Právě ta je totiž zaměřena na to, aby oslovovala ty, jež má oslovit, a navíc se tu neplatí jenom za její zveřejnění, ale za výsledek, který tato přinese. A navíc se tato reklama nemusí soustředit jenom na náš trh, ale může oslovovat i lidi z jiných zemí, Slovenska, Německa, Ameriky, Anglie, Rakouska, Švýcarska, Polska či Francie.

A skvělou volbou jsou pochopitelně i RTB kampaně, což je moderní technologie online reklamy, díky níž si lze kupovat reklamní plochu v reálném čase prostřednictvím aukcí. Kdo v takové aukci vyhraje, zobrazí se právě v daném okamžiku konkrétnímu uživateli, který vypadá jako ten nejžádoucnější, a tím pádem je reklama k vidění přesně tam, kde má k vidění být, s ohledem na demografii, lokalitu, online chování a zájmy uživatelů internetu. Takže se minimalizují výdaje za něco, co by nebylo efektivní, a naopak se zvyšuje návratnost investice do této reklamy. A bylo by nesprávné tuto možnost ignorovat a připravit se o zvýšení povědomí o značce a firmě a o dlouhodobou relevanci.
Podnikatelé se prostě musí umět propagovat. A kdo to umí, uspěje.